mandag den 15. april 2013

MIN SIDSTE DAG

Hej alle,
Så er det blevet mandag eftermiddag og kufferten er nogenlunde ved at være pakket. Skal ud og spise her til aften og så er det ellers bare at sove, og så op og afsted i morgen! Har stadig ikke fattet det - det giver ingen mening overhovedet.
Jeg slog med Maria i dag for sidste gang, og så har jeg ellers bare pakket. Og hold nu op hvor har jeg mange ting! Lige nu har jeg 30 kg bagage som er det meste jeg kan have, plus 10 kg i håndbagagen, så håber bare at det kommer til at gå...
Det er virkelig hårdt at skulle sige farvel til folk hele tiden, og der er så meget at skulle tænke på, men når jeg først kommer på flyet er der jo ikke andet at gøre end bare at slappe af og vente....
Men først må jeg huske at nyde den sidste aften her i Adelaide!


Her et par billeder :-)






Det her var lørdag hvor jeg slog med Lotus en sidste gang





Og sagde farvel til hende...





Og så var jeg i biografen med Sascha :-)





Og søndag var jeg forbi Next Gen en sidste gang




Og så var jeg ude at spise med Lucy, Inara og Victoria i går :D






Og så var der sådan et band fra New Zealand på restauranten og de endte med at give et nummer,
det var helt vildt sjovt






 Det tog meget lang tid at oploade videoen så håber den virker!!





Og det her var i dag da jeg slog mit allersidste slag her i Australien :'( 






Jeg må løbe nu, da jeg jo skal ud og spise igen!

Næste gang i høre fra mig er jeg nok tilbage på den anden side af jorden igen, så kryds fingre for en god rejse!

Vi ses om et øjeblik :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar