fredag den 19. april 2013

HJEMME IGEN

Så er jeg sku tilbage i lille Danmark.
Ved slet ikke hvor jeg skal starte... At forlade Australien er noget af sørgeligste jeg nogensinde har oplevet, men at komme hjem igen er også uden tvivl noget af den bedste.
I tirsdags (dagen hvor jeg tog afsted) pakkede jeg de sidste ting, sagde farvel til David derhjemme og så kørte Mel og Sascha og Ren og hendes veninde Mai mig i lufthavnen. Det var virkelig svært at sige farvel, men de satte mig bare af hvilket var fint nok, for så nåede det ikke at blive så sørgeligt.
Og da jeg havde chekket ind osv kom Inara, Jo, Lucy, Kat, Harry, Ben og Sean ud i lufthavnen for at sende mig afsted. Og de havde lavet et lille billede med farvel hilsner, det var helt vildt sødt.
På det første fly til Sydney forstod jeg slet ikke at jeg havde forladt mit australske liv, men på den anden side kommer der nok til at gå nogle uger før det rigtigt synker ind. Jeg fløj heldigvis sammen med Mille (som jeg også tog derhen med) så det var rart ikke at være helt alene. Først fløj vi til Sydney som bare tog 2-3 timer. Så fløj vi til Abu Dhabi som tog 15 timer - den var virkelig slem. Og så til Frankfurt som tog 7 timer, og så fra Frankfurt til København til sidst.
Selvom jeg havde fløjet så længe kan det ikke beskrives hvor dejligt det var at se Katinka og Bille og mor og far igen - det var helt surrealistisk. Jeg var sikker på at byen var krympet da vi kørte igennem den, og da vi kom hjem til vores hus virkede det også så småt! Men det var helt fantastisk at se det hele igen. Morfar og farfar var herhjemme og så spiste vi ellers bare mad og snakkede inden jeg faldt om og gik i seng.
Torsdag slappede jeg bare af om dagen og lavede mad og så holdt vi åben hus for familie og venner om eftermiddagen som også var rigtig hyggeligt.

Her kommer billeder :-)







Farvel i lufthavnen :'(





Og det gav de mig, søde mennesker 




Abu Dhabi fra luften






Og der blev fløjet. Og fløjet...





Og hjemme til dem her igen!




Vores lille gade




Søde søster og lille Belle





Mmhh lækker mad til åbent hus





Alberte :-)






Søde piger





Og Vic 





Farmor :-)





Og lille moffe 





Bille og mor





Ser godt ud drenge





Nu er det så fredag formiddag, og jeg er helt udmattet efter i går... Men heldigvis kan jeg jo bare tage den med ro så det er meget rart. Jeg skal rydde ud i mine ting og flytte ind på mit værelse og så starter der ellers et nyt liv.

Fra nu af har jeg et par måneder uden skole, hvor jeg har tænkt mig at finde et arbejde og derudover bare spille en masse tennis og lave hvad jeg ellers har lyst til...

Det her bliver nok mit sidste oplæg, men det har været en fornøjelse at skrive og jeg håber ikke at det har været alt for kedeligt at følge med...


Tak for nu!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar