onsdag den 10. april 2013

DEN SIDSTE TID

Hej venner,
Har virkelig meget at se til lige fortiden så skriver bare lige hurtigt!
Lige nu er det onsdag aften og jeg rejser på tirsdag! Det er jo slet ikke til at fatte...
Var desværre syg hele sidste uge (efter påsken) så det var virkelig ærgerligt, men denne uge har jeg heldigvis været tilbage igen og lavet en hel masse.
Denne weekend holdt jeg en barbecue for mine tennis venner fra skolen om lørdagen og så var jeg på stranden med Michelle og Thessa og Sharlyn og søndagen.
Og så har det ellers været tilbage til skole og træning i denne uge. Har allerede sagt farvel til en del mennesker jeg ikke kommer til at se igen, så det er meget sørgeligt :-(
I morgen skal jeg sige noget til assembly foran hele skolen, så det er lidt spændende, og så har jeg mine to sidste skole dage, hvor der selvfølgelig også bliver mange at sige farvel til...

Men her kommer lige hurtigt lidt billeder :-)

Først fra BBQ'en i lørdags...



Mig og Maria 




Og mig og Olivia hihi :-)
Isabella havde også taget en masse billeder på hendes telefon,
men dem har jeg ikke fået endnu...



Var også i Norwood og spise sushi med Inara og Suzie og Lucy om aftenen, så det var en god dag.



Og billeder byen hvor jeg var forbi før jeg tog på stranden om søndagen :-)



I det nye center der er kommet er der et hus af chokolade!
Jeg troede heller ikke det var rigtigt i starten, men det er det altså...




Og en hat, haha




Og the food court som er på nederste etage i alle centrene her.






Og så på stranden...




Glenelg, wuhu




Og Thessa, mig og Sharlyn




Og himlen gennem mine solbriller, hvor man kunne se en cirkel rundt om solen




Det er altså noget jeg kommer til at savne - strandene...




Og så et par billeder fra træning i dag. Det er jo med at få det hele med!




Her bare nogen der sidder og snakker, før vi gik i gang




Og mig og Lotus og Dasha




Og mig og Lotus igen :-) hun er så sød






Det var det for nu!

Der skal nok blive flere billeder inden jeg tager hjem.

Vi ses om en uge !!! Heeej :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar